Program REJESTRATOR_CL430 służy do rejestracji sygnałów analogowych dołączonych do przetworników CL430 i umożliwia:
Aby pomóc Państwu w rozwiązaniu zagadnień technicznych przy składaniu zamówienia na zaawansowane systemy pomiarowe i produkty specjalne do Państwa dyspozycji jest kadra inżynierska ZEPWN.
Zrealizowane systemy oparte na produktach i oprogramowaniu specjalnym ZEPWN:
1. Oprogramowanie oporników wodnych stacji kontroli lokomotyw dla ZNTK Kraków, PTK Rybnik, LHS Zamość, PKP Cargo Warszawa. Oprogramowanie pozwala na pomiar i rejestrację parametrów pracy lokomotyw spalinowych.
2. Oprogramowanie dla hamowni silników odrzutowych TW2 i TW3 śmigłowców. Pomiar ciśnień, kąta, przemieszczenia i temperatury.
3. Oprogramowanie i układy pomiarowe dla stanowisk badania zderzaków i resorów kolejowych w ZNTK Łapy. Pomiar siły i przemieszczenia.
4. Stanowiska do badań zmęczeniowych elementów zawieszenia pojazdów, ich zespołów napędowych oraz amortyzatorów dla PIMOT, realizowane przez pomiar ciśnień, temperatur, sił, momentów i prędkości obrotowych.
5. Mobilne stanowisko z oprogramowaniem do badania systemów kontrolnych sprawności zawieszenia pojazdów samochodowych dla Instytutu Transportu Samochodowego. Badanie metodą EUSAMA.
6. Wzorce siły i oprogramowanie do sprawdzania urządzeń diagnostyki samochodowej dla ITS.
7. Tory pomiaru sił i oprogramowanie do pomiarów w tunelu aerodynamicznym dla Wojskowej Akademii Technicznej.
8. Tory pomiarowe i oprogramowanie dla stanowiska do prób wytrzymałościowych lin w Głównym Instytucie Górnictwa. Pomiar siły i przemieszczenia. Program umożliwia rejestrację zależności siły rozciągania obiektu od jego wydłużenia, wizualizację i archiwizację wyników pomiarów.
9. System pomiarowy sił i przemieszczenia łopatek turbiny dla elektrowni wodnych zrealizowany dla Instytutu Energetyki w Warszawie.
10. Laboratoryjny system do badania elementów zabezpieczeń przeciwwybuchowych dla kopalni Barbara. Rejestracja i pomiar ciśnienia wybuchu.
11. Program do badania charakterystyki sprężyn wózków kolejowych dla warszawskiego metra.